Selv små justeringer kan skabe store resultater – få indblik i strategien, der gav Skærsliberen 112 % flere henvendelser
I oktober 2024 indledte Adtimize og Skærsliberen et samarbejde med målet om at forbedre virksomhedens digitale tilstedeværelse og skabe flere B2B-henvendelser via deres website. Med fokus på både SEO og konverteringsoptimering, blev der blandt andet produceret en ny, målrettet video og optimeret på siden, hvor Skærsliberen henvender sig til erhvervskunder.
Hos Adtimize arbejder vi ud fra vores eget gennemtestede framework – Profitpuslespillet. Det er vores metode til at sikre, at alle brikker i jeres digitale tilstedeværelse spiller sammen og skaber målbare resultater.
Vi ser ikke kun på enkeltstående elementer som SEO, annoncer eller video – vi ser på hele kunderejsen. Fra første klik til konvertering og genkøb.
Skærsliberen er en landsdækkende virksomhed, der servicerer både private og erhvervskunder med professionel slibning af knive, værktøj og andre skærende redskaber. Med fokus på mobil service og høj kvalitet er Skærsliberen en foretrukken samarbejdspartner for bl.a. restauranter og kantiner i hele landet. Virksomheden har i stigende grad satset på deres digitale kanaler – særligt rettet mod erhvervsmarkedet – hvor konvertering og leads er i fokus.
Gennem tæt sparring og løbende justeringer har Skærsliberen og Adtimize sammen skabt en digital løsning, der virker i praksis. Fokus har hele tiden været på at skabe et konkret og målbart afkast – og det er lykkedes.
Samarbejdet illustrerer tydeligt, hvordan selv små ændringer på en enkelt underside – kombineret med det rigtige indhold – kan have stor effekt på brugeradfærd og konvertering.
Samarbejdet med Skærsliberen har især haft fokus på følgende 3 tiltag.
Videoen fanger brugernes opmærksomhed og gør det lettere at forstå værdien af Skærsliberens service. Det har medført en 87,5% stigning i gennemsnitlig tid på siden, hvilket er en stærk indikator for øget engagement.
Når brugerne forstår produktet bedre og får et mere professionelt indtryk via videoindhold, er de mere tilbøjelige til at tage kontakt. Det ses tydeligt med en 112,6% stigning i daglige henvendelser efter videoens implementering.
Videoen bidrager til at fremhæve Skærsliberens professionalisme og menneskelige tilgang, hvilket øger tilliden – især blandt nye B2B-kunder. Det er ikke kun SEO og UX, der forbedres – men også virksomhedens digitale brand.
Book et uforpligtende opkald med en af vores konsulenter
Om os
Adtimize er et internationalt markedføringsbureau med hovedsæde i København.
I dag udgør vores “familie” over 30 passionerede eksperter i onlinemarketing
© 2019 Adtimize ApS. All Rights Reserved. – Center Boulevard 5, Bella Center/IH 126 & 101, 2300 København S