fbpx

Sådan fik Gorilla Sports 281% højere ROAS i 2021

SUCCESHISTORIE

Gennem vores samarbejde med Gorilla Sports Sverige, der tilbyder professionelt sports- og træningsudstyr, nåede vi i slutningen af sidste år en stigning på 229% af omsætningen og en stigning på 281% af ROAS på Facebook og Instagram baseret på data fra det forhenværende år.
Højere
Omsætning
0 %
Højere
ROAS
0

VIRKSOMHEDEN

Gorilla Sports er en virksomhed, der har en vision: At tilbyde professionelt sports- og træningsudstyr som alle har råd til med fokus på kvalitet og holdbarhed.

Og man må i dan grad sige, at Gorilla Sports fik muligheden for at tilbyde træningsudstyr til deres målgruppe, da fitnesscentrene lukkede ned under COVID-19.

Selvom COVID-19 har skabt meget dårligt, så er der ikke noget, der er så dårligt, at det ikke er godt for noget andet.

Fitnesscentrene var en del af nedlukningen, og det var en katastrofe for rigtig mange, der dagligt benyttede sig af deres vanlige crosstrainer, styrketræning og bodyfit.

Selv os, der ikke trænede, følte pludselig, at det var katastrofalt, at fitnesscentrene var lukket.

Som et resultat af lukkede fitnesscentre og mere tid i hjemmet eksploderede salget af træningsudstyr, der kunne bruges hjemme.

MÅLET

Gorilla Sports oplevede virkelig gode resultater på deres webshop under første lockdown. Vores ambition har været at vedligeholde den succes, efter at samfundet er lukket op igen.

LØSNINGEN

For at det kunne lykkes, har vi skræddersyet deres annoncer ud fra målgrupper og kampagne opsætning i 2020.

Det har været en balance mellem et fokus på markedsføring af udvalgte produkter og overordnet branding. Med Gorilla Sports annoncer har vi haft fokus på content, som hurtigt skaber blikfang, fremhæver produktet og unique selling propositions, hvilket har været en stor succes.

Testimonial

Afspil video