fbpx

Vil du gøre e-mail til din bedstsælgende marketingkanal?

Lad os hjælpe dig med at få tusindvis af subscribers, højere åbningsrater og bedre klikrater – så du kan sælge mere.

Strategi

Få en strategi, der skaber identitet omkring dit brand og din målgruppe, samt en Tone-of-Voice, der skaber flere kunder.

Automatisering

Sæt dine mails på autopilot med Velkomst-flows, Forladt kurv mails, samt andre adfærdsbaserede handlinger.

Content

Få lækkert visuelt content, fængende storytelling, emnelinjer der åbnes, og CTA der reageres på.

Flere subscribers

Skalér salget fra dine e-mail aktiviteter med flere subscribers fra pop-ups, Lead Ads og formularer.

Din egen E-mail ekspert

Lad os være drivkraften til at gøre E-mail Marketing din mest solide, og bedstsælgende marketingkanal.

Vi kan både være 100% selvkørende, eller have et tæt strategisk samarbejde med din virksomhed. 

Automations er et "MUST"

Efterlader du penge i din indbakke?

De mails som har allerstørst konverteringsrate, er dem som er adfærdsbestemt, og det bedste ved dem er, at de sendes af sig selv. 

Ligeledes er det bedste tidspunkt for at skabe de mest loyale kunder, når de tilmelder sig dit nyhedsbrev.

Anbefalede automatisering

Konverteringer

26

Omsætning

13.193 kr.

Konverteringer

41

Omsætning

22.978 kr.

Dit bureau til resultater

Skaber dine e-mails de bedst mulige resulater?

Lad os hjælpe dig med at finde det, der virker bedst for dig og derfra blive ved med at teste os frem til bedre resultater. 

"En mail er en mail"

Content der ikke sælger ...

Når du oplever, at dit content ikke læses, sælger det heller ikke. Der er oftest tale om den slags content, der bliver lavet blot fordi det skal laves, så mailen kan blive sendt afsted.

Start i stedet med at sende mails som dine subscribers vil interagere med.

Det vil de gøre, fordi du har gode:

  • Emnelinjer
  • Budskaber
  • Billeder / GIF / Video
  • Call-to-actions

… og storytelling der sælger!

Succeshistorie

E-mail Marketing der sikrer +30 ROI hver måned

For Vitacreme.dk gjorde vi e-mail marketing til en bærede salgskanal. Det betyder at e-mail nu står for 20% af den samlede omsætning og giver minimum ROI 30 hver måned.

Ligeledes er det for dem en fantastisk kommunikationskanal, der har åbningsrater +30%.

Sådan gjorde vi:

97%

Forøget ROAS

Dit bureau til resultater

Vores Succeshistorier

Vi kan være din totale partner i E-mail Marketing

Vi arbejder videre i dit eksisterende system, og sørger for at du udnytter dets fulde potentiale. 

Det siger andre

Om at samarbejde med os

Potentialevurdering

Ved du om du ambitiøst udnytter
de mest effektive muligheder,
og dit setup er det bedste af
dine konkurrenters?

Få svaret gratis – Vi analyserer det for dig.

E-mail Marketing

E-mail er bare spam.
Det er en sætning, der ofte florerer indenfor digital marketing.
Desværre!
For det kunne ikke være mere forkert.
Jo, hvis man ikke gør det rigtigt, og ikke lægger både hjerne og hjerte i sin E-mail marketing, så vil dine mails hurtigt kunne ende i et spamfilter – og vil hverken skabe værdi for din læser eller for din bundlinje. Altså, vil dine mails være helt og aldeles totalt spildt arbejde.
Og nu skal det heller ikke lyde som om, det er et umuligt projekt. For det er det ikke. Men gør du det helt rigtigt, så er E-mail marketing en verden af muligheder!
Det er for alvor her, hvor du kan påvirke, overbevise og opbygge relationerne til dine kunder og potentielle kunder.
Og samtidig er det den billigste måde at markedsføre dig på og positionere dig i netop din branche.
E-mail har den højeste ROI og skaber netop den troværdighed omkring dit brand som i sidste ende vil give den livstidsværdi, der sikrer dig eksponering og salg.

Men hvorfor er det, at E-mail marketing er så effektivt? Altså, vi kan jo starte med at konstatere, at der sendes 269 milliarder e-mails hver eneste dag – verden over.
Det er en hel del. For at sige det mildt. Og vi ved allesammen godt, at det kræver en ualmindelig god og interessant emnelinje, før vi overhovedet gider overveje at åbne en mail.
Og hvornår er det så egentlig, at vi åbner vores mails?
De allerfleste mails, faktisk hele 69 %, åbnes, mens vi ser tv! Så ja, den emnelinje og det specifikke content skal virkelig skabe blikfang og fange opmærksomheden – under umenneskeligt hårde odds.

E-mail marketing virker altså for dig, hvis du formår at gøre det rigtigt. Det vil sige, at du altid tager højde for din målgruppe. At du altid sætter en stor ære i at sende rendyrket værdi ud i indbakkerne. Forkæl og plej de indbakker, som var de fysiske kunder, du har øjenkontakt og kemi med. Giv alt det gratis værdi, underholdning og viden, du overhovedet kan.

Og hvad skal du være opmærksom på, når du går all in på din E-mail marketing? Du skal først og fremmest lægge en konkret og eksekvérbar strategi, som tager højde for din specifikke målgruppe. Når du har lagt strategien, skal du beslutte, hvilke features, du ønsker af dit valgte mailsystem. De fleste vælger Mailchimp, som er et lettilgængeligt og ganske overskueligt mailsystem. Men der ses også en tendens til, at virksomheder vælger de lidt mere avancerede – som f.eks. ActiveCampaign. Vi er erfarne specialister inden for de fleste mailsystemer, hvilket gør os meget fleksible i forhold til at arbejde i netop dit valgte mailsystem.

Nyhedsbreve

Du kender måske E-mail marketing under navnet “nyhedsbreve”. Men det er faktisk slet ikke dækkende nok for hele denne verden af muligheder. For E-mail marketing er så meget mere end det. Se E-mail marketing som et stort godstog – her vil nyhedsbreve udgøre én af godsvognene og udelukkende være en lille del af helheden. Nyhedsbreve kommer til sin ret, når du reelt sender mails ud med nyheder fra dit brand eller din branche. Men E-mail marketing er meget mere – det er for det første skræddersyet kommunikation til din målgruppe. Derudover er det automation, flows, kampagner og ikke mindst ad hoc-varianten.
Din læser vil ikke kun modtage nyhedsbreve fra dig. Han/hun vil gerne fodres med værdi, underholdning, forkælelse, viden og ikke mindst overraskelser! Formår du, at bruge din E-mail marketing på denne måde, så er der ingen grænser for, hvor langt du kan komme med det, hvor tætte, loyale relationer du kan opbygge til dine læsere og ikke mindst, hvor store konverteringsrater, du vil opnå.

Byg din liste med nye tilmeldinger til nyhedsbrev!

Mange virksomheder sidder lidt på utålmodigt spring med deres E-mail marketing. De vil rigtig gerne i gang, da de har forstået værdien og effekten af det. Men deres udfordring er, at de som udgangspunkt ikke har så stor en liste med tilmeldinger til deres nyhedsbrev. Det kan suge al energi ud af enhver ambitiøs e-mail-entusiast.
Men det skal det slet ikke.
For man skal starte et sted.
Og en stor og vigtig del af E-mail marketing er netop også selve tilmeldingen til nyhedsbrev. Hvordan fanges opmærksomheden? Hvilket incitament skal gives for at få tilmeldingen? Hvilken proces vil være optimal, så snart tilmeldingen er gået igennem? Der er flere, meget effektive måder at samle nye tilmeldinger på.
En pop-up på dit website er en af de mest effektive!
Her rammer du dem, som allerede har fundet vej til dit website og har vist interesse for netop dit brand. Her er det vigtigt, at tilmeldingen er gjort så nem, som overhovedet muligt. Du må ikke lade din potentielle læser lede febrilsk efter en tilmeldingsformular.
Jo sværere det er at tilmelde sig, jo større risiko er der, for at de falder fra i processen.

Der findes også en anden og meget effektiv måde at samle tilmeldinger ind på – og det er via Facebook.
Når du bruger “Lead ads” på Facebook, så annoncerer du netop med henblik på at få tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Det fungerer i al sin enkelhed sådan, at man via et konkret incitament får folk til at tilmelde sig direkte via en formular på Facebook. Det rette integrationssoftware sørger så for at tilmeldingerne overføres direkte til en liste i dit mailsystem. Det er en meget effektiv måde at samle nye tilmeldinger ind på. Og også noget vi har specialiseret os i.

Content marketing

Har du nogensinde modtaget en e-mail, som du bare ikke kunne lade vær’ med at åbne? Hvad var det, der triggede dig?
Hvad var det, der vakte din interesse og nysgerrighed?
En emnelinje er den allerførste kontakt med din læser. Det er her, din chance for at gøre et godt første indtryk, befinder sig.
Og førstehåndsindtrykket er, som du ved, altafgørende!
Skal du have din læser til at åbne dine mails, så er det en nødvendighed, at du lægger hjerte – og hjerne i din emnelinje.
Har du kendskab til emotionelle triggers, psykologiske triggers og din målgruppes foretrukne tone-of-voice, så er du allerede langt i forhold til at få din læser til at åbne lige netop DINE mails.
Og her stopper arbejdet jo ikke!
Tværtimod.
For når din læser har åbnet din mail, så er det livsvigtigt for relationen, indtrykket og troværdigheden, at indholdet i din mail afspejler alt, hvad emnelinjen har lovet og lagt op til. Du må ikke skuffe din læser!
Det er regel nr. 1 i E-mail marketing.
Din læser må for alt i verden ikke sidde med en øv-følelse efter at have åbnet din mail. Og det er her, hvor content marketing for alvor finder sin plads.
Så, hvad er det der content marketing egentlig? Det korte svar er, at det er gennemarbejdet, detaljeret og skræddersyet storytelling.
Og hvad vil det så sige?
Det betyder, at der forud for det valgte content ligger grundig research og kortlægning af din specifikke målgruppe.

Automation

E-mail marketing er, som nævnt, en verden af muligheder!
Og en af de absolut mest effektive muligheder er de automatiserede setups.
Forestil dig, at du skriver en mail, plotter den ind i et automatisk setup, så du ikke behøver gøre noget aktivt fremover, og så ellers bare høster frugterne derfra – uden at røre en finger! Er det svært at forestille sig?
Ja, måske. Men ikke desto mindre er det sandt.
Er du ambitiøs omkring din markedsføring generelt, så er automation vejen frem, da det både sparer dig for tid, penge og kræfter i det lange løb.

Hvorfor outsource til os?

Du ved det godt selv.
E-mail marketing bliver groft nedprioriteret, fordi det kan være uoverskueligt i en travl hverdag.
Og hvorfor så ikke outsource?
Du sidder måske lige nu med krummende tæer og små niv i maven. For kan en ekstern ressource overhovedet forstå din målgruppe, dit brand og dine visioner?
Det præcise og ærlige svar får du her – Ja!
Det er nøjagtigt dét, vi som E-maileksperter, er specialiserede i.
Vi har en baggrund inden for sprog, psykologi og marketing, så vi ved lige nøjagtigt, hvordan vi lærer din målgruppe at kende – helt ind i knoglerne.

E-mail – din mest effektive marketingkanal

E-mails vigtigste faktorer:
  • Emnelinje
  • Emotionelle triggers
  • Psykologiske triggers
  • Åbningsrate
  • Klikrate
  • Konverteringsrate
  • Flere tilmeldinger til mail-database
  • Analyse og statistik på data
  • Tone-of-voice
Vores ydelser:
  • Strategier
  • Ad hoc
  • Automation
  • Grundig kortlægning af målgruppe
  • Segmentering
  • Lead ads
  • Pop-ups
  • Mailchimp
E-mails vigtigste faktorer:
  • Velkomstflow
  • Forladt indkøbskurv
  • Købsbaseret flow
  • Indholdsbaseret flow
  • Kampagner
Sidder du på nuværende tidspunkt og har indset, hvor vigtig E-mail er, men er lidt i tvivl om, hvad vi mere konkret kan gøre for DIN E-mail marketing, så kontakt os endelig for en uforpligtende snak. Vi har gjort det nemt og overskueligt for dig at blive klogere og få den hjælp, du har brug for – alt du skal gøre er blot at udfylde følgende kontaktformular, så ringer vi til dig!