fbpx

Skab værdifulde leads der konverterer med LinkedIn Ads

Ram din målgruppe når de er i et “business mindset”.

Design uden navn - 2022-08-15T154222.943
Vi finder din ideelle målgruppe

Vi undersøger dine muligheder og opsætter de bedste målgrupper til din foretning ud fra målsætningen.

Test af content & målgrupper

Vi tester altid vores målgrupper og content for at finde den perfekte sammensætning til at skabe resultater.

Vi tager kontrollen fra LinkedIn

Med vores manuelle processer sørger vi for at du ikke spilder dine annoncekroner.

Skalering af konto

Når den perfekte opsætning er fundet kan vi skalere din konto så du kan få en høj volumen af relavante leads til den bedste pris.

Vær tilstede på verdens største professionelle platform

Med over 2.5 millioner danske brugere er LinkedIn Ads en oplagt mulighed for dig, der ønsker at styrke din tilstedeværelse B2B. Omend dit ønske er at skabe leads fra vigtige beslutningstager eller bruge værktøjet som en rekrutteringsmagnet. 

Fordele ved LinkedIn

Hvorfor er LinkedIn anderledes frem for andre kanaler?

Modsat mange andre sociale medier har du her muligheden for, at være ekstremt præcis i din målretning. Du kan målrette dig helt ned til specifikke virksomheder, stillinger eller anciennitet.

Linkedin Ads er kort sagt til dig der ønsker at:

Resultater der kan mærkes...

Ved at tage kontrollen fra LinkedIn og manuelt styre placeringer, bud og målgrupper har vi kunne sænke klikpriserne på en række af vores kunder på op imod 50%. 

Det er naturligvis noget der kan mærkes når det kommer til antallet af leads og konverteringer.  

Succeshistorie

Er LinkedIn Ads det rette for din virksomhed?

Linkedin er et rigtig skarpt værktøj til at:

Så hvis ovenstående er en af dine målsætninger vil LinkedIn med al sandsynlighed have et stort potentiale.

Vores eksisterende kunder opererer lige nu i alt fra it- til gavebranchen med success, så man kan næppe sige at kanalen kun fungerer til enkelte brancher… Tværtimod. 

Dit bureau til resultater

Vores Succeshistorier

Vi kan være din totale partner i SoMe annoncering

Skab synergi i dine budskaber på tværs af dine kanaler, udnyt dit fulde potentiale og gør din marketing profitabel.

Det siger andre

Om at samarbejde med os

Potentialevurdering

Skal vi undersøge om du har et uløst potentiale på LinkedIn?

Få svaret gratis – Vi analyserer det for dig.

Linkedin Ads

Få et detaljeret overblik over potentialet på Linkedin

Hvis du ønsker at nå ud til relevante beslutningstagere i virksomheder og have muligheden for at kunne målrette dine annoncer imod specifikke stillinger såsom: direktører, ledere eller advokater? Så er annoncering på Linkedin højst sandsynligt noget, som kan være relevant for dig og din virksomhed.

Nå ud til et professionelt segment

Modsat f.eks Facebook og Instagram. 

Derudover er dine potentielle kunder i et helt andet mindset, når de befinder sig på Linkedin. Hvis du selv bruger Linkedin, ved du også, at du ofte er i et mindset, der handler om nye forretningsmuligheder. Det er dermed utrolig værdifuldt at få vist sine annoncer i den kontekst.

På andre sociale medier er fokus langt mere på underholdning, og omhandler ofte ens privatliv, hvilket gør at folk har et helt andet mindset.

Linkedin ved godt, at det er værdifuldt for mange virksomheder at få vist deres annoncer på deres platform

Derfor kan man også godt forvente, at klikpriserne er højere end på andre sociale medier. Dog ser vi ofte, at den trafik, vi får ind gennem Linkedin, er langt mere relevant – så på den måde kan det sagtens betale sig. 

Hvis du sidder nu og er i tvivl om, hvorvidt din målgruppe befinder sig på Linkedin, så har vi nogle informationer, der kan være relevante: 

  • 66% af alle brugere er mellem 25 og 54 år. 
  • Køn er tæt på ligeligt repræsenteret med en lille overvægt af mænd.
  • 54% af alle brugerene har +11 års erfaring på jobmarkedet.
  • Over 2,5 millioner danskere har en Linkedin profil.

Hvordan kommer du så i gang med din annoncering på Linkedin?

Det kræver, at I har en virksomhedsprofil, som I kan annoncere fra samt oprette en annoncekonto, hvor I kan kreere jeres kampagner. 

Det er dog værd at nævne, at Linkedins interface ikke er lige så brugervenligt som f.eks. Facebooks Business Manager. Det kan dermed godt være svært i starten. Men når du først er kommet over på den anden side, er potentialet stort.