Hvornår skal du poste på SoMe?
Timing er alt! Det gælder også for dit content på SoMe. Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Når du har læst dette blogindlæg, så
Timing er alt! Det gælder også for dit content på SoMe. Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Når du har læst dette blogindlæg, så
Sådan forbedrer du din ROAS på Google Ads med de rigtige long-tail søgeord! Thomas Bojsen SEM Specialist Kategori Google Ads Hvis du arbejder med et beskedent
4 forslag til at øge åbningsraten af din e-mail marketing Caroline Christensen Concept & Content Specialist Kategori E-Mail Hver eneste dag modtager du et utal af
Googles vision for fremtiden Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Onsdag. I går. 14/10/20. Ikke en dag, jeg havde særlige forventninger til. Google havde
GIFs skal der til! – Sådan tilføjer du liv, bevægelse og farver til dine annoncer og e-mail-kampagner Caroline Christensen Concept & Content Specialist Kategori E-Mail Du
(Instagram nyhed) Er Reels det nye TikTok? – Sådan skal din virksomhed bruge det! Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Når du har læst
De 4 ting, du skal kigge på, når du analyserer dine Facebook annoncer Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Tænker du ofte på, hvad
Sådan får du lavere klikpriser i din Facebook-annoncering ved at bruge kreative virkemidler! Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Slås DU med høje klikpriser
Disse fejl kan ødelægge dine profitable Facebook-kampagner, uden du ved det … Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Måske har du opsat nogle kampagner,
Influencer marketing Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Du har sikkert hørt om influencer marketing før, men hvad er det egentlig?Hvad kan det bruges
POWER 5 strategierne til flere og billigere salg med Facebook Ads! Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe HVAD?!… …den er faktisk god nok! Førhen
Sådan laver du de bedste Facebook og Instagram annoncer Kasper Sponholtz Head of Social Media Kategori SoMe Måske er du allerede i gang, eller også vil
KOM I GANG MED GDN (GOOGLE DISPLAY) Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Google Displaynetværket (GDN) er verdens største online netværk af websteder. Den
MARKEDSFØR DIG MED KUNDECASES Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Hvordan fungerer Google Shopping Ads? Har du svært ved at gennemskue, hvordan du sælger
OPTIMER GOOGLE SHOPPING Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Hvorfor er shopping vigtigt? Det gode ved Google Shopping er de meget visuelle og informative
HVAD ER GOOGLE SHOPPING Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Google Shopping Ads er et slags produktkatalog. Denne form for katalog giver dine potentielle
VEJEN TIL GOOGLE SHOPPING Rasmus Klargaard Head of SEM Kategori Google Ads Google Merchant Center Du har en webshop og ønsker at annoncere med produktannoncer, når
Om os
Adtimize er et internationalt markedføringsbureau med hovedsæde i København.
I dag udgør vores “familie” over 30 passionerede eksperter i onlinemarketing
© 2019 Adtimize ApS. All Rights Reserved. – Center Boulevard 5, Bella Center/CIFF B4-215, 2300 København S