fbpx

Hvad kan du få for
10.000 kr. på Tiktok?

Hej! Hos Adtimize udgiver vi løbende artikler, som kan gøre dig klogere på de forskellige aspekter af digital markedsføring. Har du brug for yderligere hjælp? Så kontakt os.

TikTok ser ud til at være kommet for at blive

TikTok ser ud til at være kommet for at blive – og det er nok heller ikke gået din næse forbi. 

Men hvad kan man egentlig bruge TikTok til, og et spørgsmål der går igen og igen – hvad kan man få ud af det?

Som Frederik vil fortælle i videoen nedenunder, har han arbejdet med en case, hvor fokus var at få billigere trafik ind til hjemmesiden.

Det lykkedes! Og sammenlignet med Meta fik de 66% lavere CPC og 39% lavere CPM.

*I videoen bliver der sagt 166% lavere CPC – det er selvfølgelig 66% lavere CPC.

For 10.000 kr. fik de:

  • 900.000 impressions
  • 120.000 personer
  • Ca. 8.500 klik med CPC på 1,20 kr.
  • En CPM på 11 kr.
  • og en gennemsnitlig visningstid pr. person på 10 sekunder.

 

Så når kunder spørger, hvad kan jeg bruge TikTok til, så vil vi sige, at de skal bruge det som en effektiv tilføjelse til deres branding.

Er du klar til en effektiv tilføjelse til dit brand?

Bliv klogere på TikTok annoncering her – eller kom i gang med det samme! Kontakt os på tlf. 60224872 eller skriv en mail til os på info@adtimize.dk

Læs flere indlæg her under