fbpx

LinkedIn-annoncering – optimer din virksomheds synlighed

LinkedIn-annoncering er en effektiv måde for din virksomhed at øge synligheden og nå ud til en bredere målgruppe. Ved at udnytte LinkedIns annonceplatform kan du målrette dine budskaber direkte til relevante erhvervsfolk og potentielle kunder, som øger din online-tilstedeværelse og omsætning.

Vi finder din ideelle målgruppe

Vi undersøger dine muligheder og opsætter de bedste målgrupper til din foretning ud fra målsætningen.

Test af content & målgrupper

Vi tester altid vores målgrupper og content for at finde den perfekte sammensætning til at skabe resultater.

Vi tager kontrollen fra LinkedIn

Med vores manuelle processer sørger vi for at du ikke spilder dine annoncekroner.

Skalering af konto

Når den perfekte opsætning er fundet kan vi skalere din konto så du kan få en høj volumen af relavante leads til den bedste pris.

Vær til stede på verdens største professionelle platform

Med over 2.5 millioner danske brugere er LinkedIn Ads en oplagt mulighed for dig, der ønsker at styrke din tilstedeværelse B2B. Omend dit ønske er at skabe leads fra vigtige beslutningstager eller bruge værktøjet som en rekrutteringsmagnet. 

Fordele ved LinkedIn

Hvorfor er LinkedIn anderledes frem for andre kanaler?

Modsat mange andre sociale medier har du her muligheden for, at være ekstremt præcis i din målretning. Du kan målrette dig helt ned til specifikke virksomheder, stillinger eller anciennitet.

Linkedin Ads er kort sagt til dig der ønsker at:

Derfor skal du bruge LinkedIn-annoncering

LinkedIn-annoncering giver dig mulighed for at annoncere direkte til individer i det danske erhvervsliv. Blandt platformens mange fordele er særligt muligheden for at målrette annoncer mod beslutningstagere i danske virksomheder, hvilket kan tilføre værdi for din virksomhed på B2B-markedet. Det er muligt at segmentere og målrette annoncer baseret på flere kriterier, herunder:

  • Jobtitler
  • Branche
  • Virksomhedsstørrelse

 

Ved at bruge LinkedIn Ads’ segmenteringsværktøjer kan du opnå større effektivitet i dine annoncer ved at målrette dem mod den rigtige målgruppe. Dette betyder ikke blot bedre brug af dit annoncebudget, men også større sandsynlighed for konvertering.

Som specialister inden for markedsføring på sociale medier sikrer vi, at du opnår netop dette gennem dedikeret arbejde, der maksimerer afkastet på dit annoncebudget, så du opnår en høj ROI og vækst i din virksomhed.

Flere fordele ved annoncering på LinkedIn

Der er mange fordele ved LinkedIns annonceplatform, der gør den til en attraktiv kanal for B2B-virksomheder at bruge.

1. Direkte adgang til nøglepersoner

LinkedIn-annoncering giver mulighed for direkte kontakt med nøglepersoner og erhvervsfolk, hvilket er afgørende for effektiv B2B-markedsføring.

2. Målrettet annoncering

LinkedIn tilbyder avancerede værktøjer til at målrette annoncer baseret på jobtitler, brancher, færdigheder og virksomhedsstørrelse.

3. Synlighed

LinkedIn-annoncering øger synligheden for din virksomhed ved at eksponere dit brand og dine budskaber for professionelle erhvervsfolk.

4. Effektiv leadgenerering

LinkedIns særlige funktion, Lead Gen Forms, gør det muligt for dig at indsamle kvalificerede leads direkte via platformen.

Sådan arbejder vi med LinkedIn-annoncering

Datadrevet og strategisk tilgang

For at sikre maksimal afkast på din markedsføringsindsats på LinkedIn, skal vi først forstå din virksomhed.

Ved at gennemgå din historiske og nuværende data kan vi identificere tendenser og målgrupper, hvilket er afgørende for at opstille målsætninger for din virksomhed og udvikle effektive annoncer, der præcist matcher dine forretningsmål og strategier.

Dette gør vi gennem en indledende samtale med dig, så vi bliver godt bekendt med din virksomheds værdier og det, der gør den unik.

Dette skal sikre, at vi som samarbejdspartnere kan udarbejde den rette digitale strategi for din virksomhed, så vi opnår højere effektivitet i dine kampagner og indhold.

Hvad koster annoncering på LinkedIn?

Ligesom på mange andre annonceplatforme er der ingen fast prisliste for annoncering på LinkedIn.

Annoncering på LinkedIn er baseret på et auktionssystem, så der er flere faktorer, der bestemmer, hvad du ender med at betale for dine annoncer. Det kan f.eks. være, hvor attraktiv din målgruppe er, hvilke budstrategier der bruges, din kampagnemålsætning og meget mere.

Med Adtimize som samarbejdspartner behøver du ikke bekymre dig om disse faktorer, da vi har certificerede specialister med ekspertise i at maksimere afkastet på dit annoncebudget.

Dit bureau til resultater

Vores succeshistorier

Det siger andre

Om at samarbejde med os

Potentialevurdering

Skal vi undersøge om du har et uløst potentiale på LinkedIn?

Få svaret gratis – Vi analyserer det for dig.

Specialister inden for mere end LinkedIn

Vores ambition er at være mere end bare et bureau for dig – vi vil være din samarbejdspartner. Derfor har vi samlet et team af specialister inden for al markedsføring på sociale medier. Dette sikrer, at vi i samarbejde med dig kan udvikle en komplet digital strategi, der optimerer brugen af dine annoncekroner.

Med Adtimize som samarbejdspartner får du en helhedsorienteret strategi, så du når maksimal rækkevidde til din målgruppe, uanset om det er på Facebook og Instagram, hvor du vil interagere med din B2C-målgruppe gennem visuelt indhold, eller om du vil udnytte de unikke muligheder på TikTok, Snapchat og Pinterest.