fbpx

TikTok-annoncering - kreativt indhold der konverterer

Siden 2018 er TikTok på rekordtid blevet et af Danmarks mest populære sociale medier. Med platformen er det nemt at skabe korte videoer, der underholder og vækker interesse hos særligt den yngre målgruppe.

Danskere på TikTok
+ 0
Lavere CPC
0 %
Lavere CPM
0 %

Dit bureau til resultater

Hvorfor vælge et bureau til at håndtere TikTok?

Top Funnel annoncering

Vi skaber awareness, flere besøgende og salg med den rigtige prospecting strategi.

Kreativt content

Få flere likes, kommentarer, højere CTR og lavere klikpriser med gennemtestede annonce-kreativer, der virker.

Lower Funnel annoncering

Få flere nye og tilbagevendende kunder med strukturerede remarketing kampagner.

Skalering & ROAS forbedring

Undgå budget-spild med en overskuelig kampagnestruktur og budgetallokering.

Din TikTok ekspert

Hos os går vi op i det vi laver med liv og sjæl. Vi lægger hjerte i vores arbejde, og elsker derfor at samarbejde med virksomheder, der gør det samme.

Er din virksomhed også fuld af ildsjæle?

I så fald er vi et godt match.

Annoncer der skaber salg

Erfaring fra over 80.000 annoncer

Vores fremgangsmåde for at finde ud af, hvad der virker. Den er simpel men effektiv.

Test, test og atter test.

På den måde finder vi systematisk:

Danske TikTok-brugere: 1 million aktive brugere venter på dig!

Over 1 million danskere i alderen 18-55+ bruger TikTok hver dag. De unge er overrepræsenteret med over 50% af brugerne i alderen 18-24 år. Men platformen er også populær hos ældre generationer, med 25-44 årige der udgør 35% af brugerne. 

Desuden er fordelingen af mænd og kvinder på TikTok tæt på 50/50, hvilket giver gode mulighed for effektiv annoncering til begge køn. 

Hvad er unikt ved danske TikTok-brugere?

  • De er meget engagerede: Den gennemsnitlige bruger har appen åben i 47 minutter om dagen og ser omkring 200 videoer.
  • De er modtagelige for budskaber: TikTok er en underholdningsplatform, men brugerne er også åbne for at lære om nye produkter og tjenester.
  • De er en blandet gruppe: TikTok bruges af mennesker fra alle samfundslag, med forskellige interesser og behov.
tiktok icon

Derfor skal du bruge TikTok til annoncering

  • Bred målgruppe: +1.500.000 danskere bruger hver måned TikTok til at få inspiration, blive underholdt og meget mere. 
  • Lavere CPC: Din cost-per-click pris er i gennemsnit 66% lavere på TikTok, sammenlignet med andre sociale medier.
  • Lavere CPM: Cost-per-mille (pris pr. tusind) er i gennemsnit 39% lavere på TikTok, sammenlignet med andre sociale medier.

TikTok Marketing Partner

På årsbasis håndterer vi +20 millioner kroner i annonce spend på Sociale Medier

Det er fordelt på over 100 virksomheder, som både er servicevirksomheder og webshops.

96%

Qualifying Spend

100%

Placement Optimization

Succeshistorie

En marketing-funnel der leverer rekordresultater

DUF er Danmarks største rejsebureau for unge.

Derfor er det en kæmpe ære, at vi kunne hjælpe dem med at komme i gang på TikTok.

Hovedfokus på casen var at skabe billig trafik til Top Funnel, for derefter at kunne præge dem på andre kanaler. Sekundært var fokus på at skabe følgere til deres TikTok profil.

På lige under 2 måneder blev svimlende 1.299.000 eksponeringer registreret. Det resulterede i 9.210 kliks til en CPC på kun 1,63 DKK og en CPM på 11,55 DKK – hvilket er meget billig trafik, sammenlignet med f.eks. Facebook.

Der blev skabt lige under 300 nye følgere til en pris på ca. 14 DKK pr ny følger.

Sådan gjorde vi:

39%

Lavere CPM

166%

Lavere CPC

Dit bureau til resultater

Vores succeshistorier

Hvordan fungerer TikToks annonceringsplatform?

Annoncering på TikTok fungerer som en auktion – ligesom på Facebook og Instagram. Det betyder, at du som annoncør skal beslutte, hvor meget du er villig til at betale for at få vist en annonce til din udvalgte målgruppe på TikTok.
Du ved ikke på forhånd, hvad det vil koste at annoncere til den ønskede målgruppe. Men du kan selv bestemme, hvor meget du vil bruge. Når du begynder at annoncere på TikTok, har du to muligheder for at styre dit bud og betalingen:

  • Du kan lade TikTok bestemme, hvad dit bud er værd.
  • Du kan manuelt styre, hvad dit bud er værd.

 

Hvilken af disse to muligheder, der er bedst, varierer fra tilfælde til tilfælde.

Vi er din totale partner i SoMe annoncering

Skab synergi i dine budskaber på tværs af dine kanaler, udnyt dit fulde potentiale og gør din marketing profitabel.

Det siger andre

Om at samarbejde med os

Sådan arbejder vi med TikTok-annoncering

For at opnå stærke resultater med TikTok-annoncering og andre sociale medier er det vigtigt at have en klar strategi for, hvad du ønsker at opnå, og hvordan du vil nå dine mål.


Vores metode er baseret på data, derfor starter vi altid med at undersøge din historiske data. På den måde får vi indsigt i, hvilke strategier der hidtil har givet resultater for dig, og hvor der kan være nye muligheder – så vi sikrer, at vi ikke går glip af en potentiel målgruppe eller chance for at markedsføre et produkt eller dit brand.


Data suppleres naturligvis med en dialog, hvor vi kortlægger dine behov og ønsker, så vi sikrer et succesfuldt samarbejde og markedsføring af din virksomhed, som er i overensstemmelse med dine mål. Dette giver os også mulighed for at udarbejde den helt rigtige, skræddersyede strategi for din virksomhed.

  • Samtale: Indsigt i dine behov og ønsker for et samarbejde.
  • Data: Analyse af din historiske data.
  • Strategi: Udvikling af en strategi for en succesfuld kampagne.
  • Resultater: Du ser resultaterne af dine kampagner.

Potentialevurdering

Ved du om du ambitiøst udnytter
de mest effektive muligheder,
og dit setup er det bedste af
dine konkurrenters?

Få svaret gratis – Vi analyserer det for dig.

Specialister i mere end TikTok

Vi er mere end blot et bureau – vi er din dedikerede samarbejdspartner inden for sociale medier. Vores specialister hjælper dig med at udvikle en omfattende digital strategi, der effektivt udnytter dit annoncebudget og maksimerer din tilstedeværelse på sociale medier. Med Adtimize som din partner får du en skræddersyet strategi.